Herkku-puhelin
Kalassa
Rakentaja

Muutama vuosi takaisin päätimme parin kaverin kanssa lähteä kesällä norjaan kalareissuun, niinpä sovittiin työnjako ja vähän suunniteltiin kuka hoitaa mitäkin. Minä lupasin varata mökin jostain mukavan näköisestä paikasta jossa olisi myös vene käytettävissä ettei tarvitsisi rannalta yrittää kalastaa. Pojat saivat järjestää laivamatkat ja tarvittavat tarvikkeet. hyvä paikka löytyikin paikallisen välitys firman kautta trondheim vuonon rannalta aika eristyksissä paikka oli mutta se oli tarkoitusta ajatellen hyväkin. Päivämäärät oli lyötu lukkoon ja kaikki valmistelut tehty matka sai alkaa elikkä kesä leskinä kohti norjaa odotukset korkealla myös mieliala oli kepeä.

Ruotsin lautalle ajettaessa aloimme pohtia että miten ratkaistaan aamun ajo vuoro koska kaikki ei voi lähteä ravintolaan illalla no kortilla se vedettiin ja perkele minä tietenkin hävisin elikkä aamulla raikkaana rattiin ja tukholman aamuruuhkaan.

Kuitenkin illan tullen myös minäkin kävin ravintolassa hiukan vilkaisemassa maisemia ja ottamassa pari kaljaa noin ihan janoon ja olihan siellä tyttöä jos jonkun moista menokin näytti hyvältä ja pojat hurjassa vauhdissa iskemässä itselleen yö seuraa minun oli kuitenkin pakko poistua pelipaikalta ettei vaan olis päässyt luiskahtamaan viihteelle koska olin hävinnyt reilun pelin elikkä koisimaan vitutus päällä kun toiset jäi hauskuuttamaan naisia.

Yöllä heräsin kolinaan kun kaverini Jari kömpi hyttiin aamutunneilla jonkun pienen blondin kera ja sihisteli tytölle "hiljaa sitte kun kaveri nukkuu saatana " tyttö nyökytteli ja alkoi kömpia Jarin punkkaan, jep eipä tullut uni silmään enää.

Kaiken riisumis ähellyksen ja kolistelun jälkeen alkoi tytön kiihottaminen ja voitte uskoa että ininä. Suhistelu ja huohotus takasi ettei tehnyt mieli nukkua, hetken kuluttua kuului Jarin tokaisu “levitäs jalkojas että pääsee lähemmäs” ja alkoi kammeta itseään ahtaassa punkassa tytön päälle, samassa työntämään mulkkuaan tähän ulina vaan koveni ja taas suhistelua" hiljaa saatana" tyttön ulina vaimeni ininäksi sitten alkoi rytmikäs läiske ja litsahtelu ensin hiukan hitaammin ja pikku hiljaa kiivastuen.

Minä kuuntelin kauheassa vitutuksessa ja kiimassa alapunkan pano sessiota muutaman minuutin rankan ja kiihtyvän jyystön jälkeen tyttö alkoi ähkiä ja vikistä kovemmin ja alkoi anella hiljaa Jarilta “anna se mulle kulta anna älä vaan ota sitä vielä pois aah aah kulta lisää” ja sitten miehekäs ähkäisy ja heti perään tytön ulvaisu "ihanaa aah ihanaa" siinä vaiheessa voitte uskoa että perkele olin kovilla, sitä seurasi raskasta huohotusta, huokaisuja ja kuulin kun Jari supisi tytölle että, kai sä käytät jotain ehkäisyä kun multa pääsi sun sisään tyttö vastasi huohotuksensa lomasta, en valitettavasti ja että toivottavasti ei ala pulla turvota uunissa vaikka niin pirun syvälle ammuitkin sen mällin että tuntui kun joku olis ruiskassut kuumaa vettä mun sisälle ja täytti joka kolkan ihanasti.

Sulla taisi olla vähän aikaa viime kerrasta kun noin rajusti ruiskaisit.

"Perkele sentään" kuulin Jarin voihkasevan maatessaan tytön päällä ja koittaen saada hengityksensä tasaantumaan, sitte kuulin kun tyttö kuiskasi että, mahtoiko sun kaveri herätä kun mun tarttis varmaan mennä pesemään nää litra mällit mun perseestä voi muuten jäädä limanen vana käytävään kun mä meen mun omaan hyttiin hih hih ja jos mun poikakaveri sattuun olemaan hereillä jo niin, se voi ihmetellä että mitä mun pillusta tippuu hih hih.

Kuulin kun Jari vastasi että tuskin se mitään heräs mee pesulle vaan. Kurkistelin peiton alta että minkä näköinen katiska sieltä vessaan lähtee, tosi pieni plondi jolla oli tosi tiukan ja pienen näköinen perä ja aivan liian nuoren näköinen muutenkin sanotaan että, siinä alastonta tyttöä tarkastellessani mieleeni kampesi väkisin huominen aamu ja Jarin raaka morkkis viivästyneestä nostosta ja niin, nuoren tytön paksuksi tulemisen pelko tulee olemaan valtava hymyilytti niin, pirusti.

Onnittelin itseäni etten ollut tällä kertaa viihde ryhmässä ja tässä tilanteessa pohtien että olisko melkein alaikäinen tyttö tiinenä minun laiminlyöntini tähden.

Havahduin ajatuksistani kun, tyttö tuli vessasta kujerteli Jarin korvaan että voisitko antaa mulle sun puhelin numeron nii mä voin soitella kun tulee ikävä. siitä alkoi se vaihe kun valehdellaan yhtä paljon kuin, metsästys seuran nuotiolla illalla elikkä Jari muuttui Keijoksi asuin paikkakuntakin muuttui ihan uudeksi jopa puhelin numero oli ihan uusi ja silleen no elämä on.

Tyttö pujottautui seksikkäästi keikutellen nätteihin punaisiin pitsisiin pikkuhousuihin ja veti vartalon myötäisen vaalean mekon päälleen, katselin tyttöä ja ihmettelin että mitä tuo hoikka, nuori, kauniisti ruskettunut, kaunotar näki tuossa ala punkan hukkapala hirviössä kun antoi pimppiä sille.

Tyttö keräsi omaisuutensa antoi pusun läksiäsiksi ja lähti keikuttaen seksikkäästi pientä peräänsä, minä sitävastoin yritin vielä nukkua pari tuntia ennenkuin oltaisiin rannassa.

Aamulla sitten alkoi niin perkeleellinen elvistely kun lähdimme aamupalalle, molemmat oli saanut pillua yöllä ja minua vitutti kuin kuivaa kesä oravaa puutteessa, aamupala oli yhtä paskan jauhantaa kuinka oli pantu oikein kunnolla ja kuinka perkeleen hyviä panoja likat oli ollut. Päästyämme matkaan oltiin jonkunmatkaa Tukholman ulkopuolella kun alkoi se krapula vaihe ja morkkis ettei vaan kukaan olis tuntenut ja toivottavasti ei vaan olis eukko pamahtanut paksuksi kun ei noston ajotus ollut kännissä ihan kohdallaan ja niin edelleen. Silloin hymyilytti vaihteeksi oikein leveästi.

Pitkän ajomatkan lähentyessä loppuaan alkoi paikallis suunistus, elikkä mökki isännän talon haku mikä ei ollutkaan ihan yksikertainen juttu pieniä sorateitä keskellä ei mitään, paitsi jumalattoman jyrkkiä mäkiä. Hyvä tovi ajeltiin ja kinattiin äänekkäästi että mihin piruun oikein pitäisi mennä kun lailliset tien viitatkin oli vähissä no onneksi tapasimme jonkun paikallisen asukkaan joka parhaan kykynsä mukaan yritti neuvoa meitä perille ja onneksi isännän talo löytyikin aika pian koska pinna alkoi jo kiristyä aikalailla pitkän ajomatkan takia.

Mökin omistaja antoi meille avaimet ja hiukan ohjeita siivouksesta ja mitä maksaa jos hänen vaimonsa tulee siivoamaan. Kyllähän meille tietenkin täällä erämaassa kaukana asutuksesta naissiivooja kävi laatuun ja sitten, sovittiin veneen bensojen maksuista ja kaikuluotaimen vuokrauksesta jolla me sitten jotain kalaa löydettäisiin, sen jälkeen isäntämme lähti autolla opastamaan meitä oikeaan paikkaan ja esittelemään mökkiä ja venettä.

Paikka oli todella hieno jyrkkä kivinen ranta, kalavaja rannassa, maakattoinen komea neljän makuuhuoneen, olohuoneen, keittiön ja pesuhuoneen, melko uusi mökki, ainoastaan sauna puuttui, ilmeisesti norjalaiset ei oikein ymmärrä saunomisesta.

Ranta oli todella äkkisyvä vettä montakymmentä metriä suunnilleen veneen säilytys kohdassa joka oli naruilla uitettu muutaman kymmenen metrin päähän rannasta poijuun vuorovesi ilmiön takia.

Me aloimme kotiutua ja purkaa kamojamme kun ensin oli arvottu makuukopit kortilla, isäntämme kävi parituntia myöhemmin tuomassa merikartan alueesta ja kaikuluotaimen, hän myös vinkkasi muutaman kalapaikan kartalta ja kertoi että rouva tulisi parin päivän päästä siivoilemaan myös lähikaupan paikka selvitettiin ettei pelkällä kalalla tarvitsisi elää.

Meidän Ensimmäinen iltamme alkoi olla käsillä ja pojat tuijotteli norjan tv:tä ja ryyppäilivät juhlan kunniaksi viskiä kinaillen jostain äänekkäästi.

Minulle tuli sellainen olo että ei jaksa kuunnella enempää enää ja päätin mennä vuonon rantaan katselemaan maisemia ja auringon laskua sekä ottaa muutaman kaljan seurakseni.

Lähdin laskeutumaan rantaan vievää polkua kaljat kainalossa lähestyessäni rannassa olevaa kalavajaa näin vajan takaa liikettä, joku kyyristeli rannassa, ajattelin että mitä hittoa onko meitä joku kyttäämässä, mutta kun tulin lähemmäs näin todella kauniin naisen pensseli kädessään levittämässä tervaa pieneen vanhaan ruuheen tyttö huomasi minut hyppäsi pystyyn otti sankonsa ja pensselinsä lähtien pitkin rantaa poispäin ja huuteli anteeksi pyyntöjä ja ettei hän halunnut häiritä, no minä yllättyneenä yritin huudella tytön perään kapula englannillani, ettei tämä häiritsisi ja voi toki tulla takaisin jos haluaa, mutta tyttö asteli jo hyvän matkan päässä ja lähti nousemaan jyrkkää rinnettä ylös minä huikkailin vielä hänen peräänsä että minä odottelen täällä jos tämä muuttaa mielensä.

Istuin rannallaa olevalle loivalle ja sileälle kalliolle, korkkasin oluen, katselin ajatuksissani maisemia ja nautin tuoreesta tervantuoksusta.

Toisen kaljan loppuun päästyäni näin sivusilmällä hämärtyvässä illassa hahmon lähestyvän minua oikealta rannan suunnasta kun hahmo oli lähempänä näin, että sama nainen joka pakeni paikalta lähestyi minua ja huikkasi, että oliko tarjous vielä voimassa, etten varmasti halua olla yksin, minä kieltelin ja pyysin häntä istumaan viereeni kalliolle, tarjosin hänelle myös olutta, oli muuten olvin tupla pukkia jota olin ostanut laivalta, toivoin ettei typy ala tavaamaan etikettiä.

Hän avasi oluen ja alkoi selittää että hänen oli pakko tervata tätä isoisän vanhaa ruuhta koska oli saanut sen perinnöksi ja luvannut huolehtia siitä.

Sitten hän kysyi kavereistani etteivät vain tykkäisi huonoa että täällä on vieraita minä vakuuttelin ettei nämä kerkeä ryyppäämiseltään ja kinastelultaan edes huomata moista särvimme siinä olutta yhdessä ja katselimme auringonlaskua ja minä katselin nuorta naista vieressäni ja ajattelin että tämä saattoi olla kaunein ikänä tapaamani nainen, muistin kyllä joskus aikaisemmin olleeni norjassa ja ihmettilin silloin jo täkäläisten naisten kauneutta.

No uusi seuralaiseni oli parinkympin päälle hiukan iältään todella hoikka urheilullisella tavalla, kauniit sinivihreät silmät, hiukan punertavat hiukset jotka oli päälaella ponnarilla, ilmeisesti tervaus reissun jäljiltä, jalassaan hänellä oli vaaleanpunaiset löysät colits housut, jotka oli sellaista lantio mallia, paitana hänellä oli sellainen neuleen tapainen ohut t-paita missä oli kauluksessa koristelanka joka oli rusetilla edessä, koitin myös tuijottaa hänen sormiaan että näkyiskö sormusta tai edes jälkiä semmoisesta mutta eipä näkynyt jippii.

Siinä muutaman oluen jälkeen alkoi juttu luistamaan kielimuurista huolimatta aika mukavasti, niinpä kysäisin että eikö hänellä ollut poikaystävää tai miestä sain kieltävän vastauksen,kera kauniin hymyn hiukan punakoille pisamaisille kasvoille.

Ilta oli alkanut viilentyä ja kysyin tytöltä että, mennäänkö katsomaan kalavajaa mitä sieltä löytyisi otimme oluemme, nousimme ylös minä viittasin herrasmiehenä että naiset ensin, samalla pääsin takaa katselemaan maisemia, nainen keinahteli edelläni, ehkä jopa kiusoittellen, koska varmaan arvasi miksi halusin takana tulla ja pakko on myöntää että, kyllä maisemat oli kiihottavat, hoikka vartalo, spottiset kiinteät perät keinahteli colitseissa niin että hirvitti.

Astelimme peräkkäin vajaan ja skoolasimme sisään päästyämme, hörppäsimme olutta , tarkastimme vajan varustuksen, johon kuului tiskipöytä, pakastin, puinen laveri sohva ja näin tottumatta aika inha kalanhaju, mutta ei se naista näyttänyt haittaavan hän istahti sohvalle ja taputti viereistä paikkaansa merkitsevästi, elikkä istuin hänen viereensä ja kysyin haluaisiko hän jotain, vastaus oli pään pudistus.

Hermostuksissani aloin kysellä eikö noin kauniilla naisella ole kova kysyntä omien nurkkien miesten keskuudessa tyttö kiitti kohteliaisuudesta ja kertoi että tämä paikka on niin kaukana lähimmästä kaupungista ettei siellä juuri tule käytyä ja oman kylän miehet on kaikki serkkuja tai muuten sukua, eikä kiinnosta suvun kesken seurustelut että semmonen peräkorpi.

Rohkaisin mieleni siirryin hiukan lähemmäs häntä, lantiomme koskettivat kuulin kuinka tyttö huokaisi minä laitoin käteni hänen hartioilleen ja vedin häntä itseäni kohti ja kysyin että sopiiko tämä, hän nyökkäsi kääntyi minua kohti ja suuteli kevyesti huuliani minä sivelin samalla hänen selkäänsä. Muutaman kevyen suukon jälkeen hän painautui minuun kiinni tiukemmin ja huohotti korvaani, siitä minä rohkaistuin ja laitoin käteni hänen reidelleen, liikuttaen sitä varovasti ylöspäin kunnes vatsan paljas iho tuntui kädelläni, hivelin sitä tunsin samalla tytön käden selässäni ja toisen hieromassa housujeni etumusta, jumankauta mikä fiilis jippii. Nostin tytön paitaa samalla kun sivelin vatsaa, hivuttauduin housun kaulukselle ja aloin etsiä narua mistä saisi housut vapauttamaan tilaa käsilleni.

Samassa tunsin tytön käden omallani ja ajattelin että, saatana se oli siinä sitten mutta mitä vielä hän levitti hiukan jalkojaa ja ohjasi käteni häpykummulleen, tunsin lämmön kädessäni pikkuhousujen kankaan läpi ja sähköisku meni kehoni läpi värähdin tahattomasti.

Aloin hyväillä kuumaa kumpua hitaasti ja harkiten samalla tunsin kun tyttö puristi penikseni varresta niin kovaa että, oikein sattui.

Aloin auttamaan vaatteita hänen päältään pois, alottaen paidasta ja sitten housuista oman paitani vedin pääni yli, nousimme seisomaan, painautuen toisiamme vasten iho ihoa vasten minä näpersin rintaliivit auki samalla kun hän avasi farkkujani, kiihko oli käsin kosketeltavaa.

Aloin hivuttamaan hänen alushousujaan alas, hän auttoi kiemurtelemalla, pikkuhousut putosivat nilkkoihin ja minä seisoin siinä kalsareillani, niin kova seisakki päällä että oikein sattui.

Laitoin käteni alastoman tytön lanteille ja työnsin häntä vähän irti itsestäni ja katsoin häntä päästä varpaisiin ja innostuin entistä enemmän, hän kysyi hiljaa pidinkö näkemästäni enkä minä pystynyt kuin nyökyttämään päätäni kiihkon vallassa.

Tyttö tuli takaisin iholle ja alkoi vetämään alushousujani alas, mulkkuni ponnahti esiin kuin se olisi varustettu jousella, samalla tyttö raotti hiukan reisiään ja otti mulkkuni jalkojensa väliin kuumaan ja kosteaan haudontaan.

Siinä me seisoimme alasti ja navat vastakkain minulla oli niin kova seisakki että oikein sattui ja tyttö tuntui olevan kuuma kuin hellankoukku.

Tyttö alkoi vetää minua laverille päälleen samalla levittäen jalkojaan, minä puolestani nostin mulkkuni tytön klitoriksen päälle ja aloin hitaan edestakaisin liikkeen, aiheuttaen melkoisen huohotuksen ja kiihkon samalla tyttö otti mulkkuni varresta kiinni ja ohjasi terskan häpyhuuliensa väliin ja aloin hitaasti työntyä sisään ja nautiskelin ihanan kuumasta pillustaan joka hyväili mulkkuani taivaallisen ihanasti.

Tyttö kiemurteli ja valitti allani ja tarrasi yhtäkkiä pakaroihini niin lujaa että varmaan kynnet upposivat lihaan ja vetää minua itseään vasten samalla nostellen lantiotaan vastaan oikein todenteolla, minä annoin myös parastani hakaten mulkkua sisään kiihtyvään tahtiin.

Yhtäkkiä tyttö vinkaisi ja puristi reitensä tiukasti lantioni sivuille, lukiten minut paikoilleen samalla jännittyen kaarelle tiukka irvistys kasvoillaan. Tunsin kuinka pillu supisteli ihanasti mulkkuni ympärillä kunnes hän alkoi hitaasti rentoutua värähtäen vielä muutaman kerran. Hän irrotti myös pakaroistani kyntensä jotka oli varmaan verillä siirtyen silittelemään minun selkääni samalla hän raskaasti huohottaen sanoi minulle "sinä et saanut vielä" vastasin että en mutta eikös sekin vielä hoidu ja vedin sykkivän kivikovan mulkkuni tytön pimpistä ja aloin kääntää häntä kontalleen eteeni, hän totteli mukisematta ja pyllisti seksikkäästi piukan pyllynsä minua kohti minä sain ihailla vajan hämärässä todella kauniita maisemia.

Tartuin tytön lantioon takaa päin ja aloin työntämään mulkkua nättien ja piukkien häpyhuulien väliin jotka suorastaan törröttivät minua kohti ja kiiltelivät limaisina, kuumina ja kutsuvina. Mulkku upposi helposti sisään tyttö työnsi takapuoltaan minua vasten samalla kun aloin tuuppimaan häntä aloin kiihdyttämään tahtia ja kuuntelin tytön ähkimistä ja kehuja kuinka ihanalta se tuntuu. Minä vetelin reippaaseen tahtiin ja kuuntelin lätsähtelyä ja litsauksia tytön ääntelyä ja haistelin huumaavaa haju kirjoa, ilmassa tuosui pimppi, parfyymi, terva, kala ja hikoilevat vartalomme, sekös innosti oikein tosissani ja se oli menoa tunsin kovan kouraisun alapäässäni silmissä sumeni suustani pääsi parahdus ja tunsin miten mulkkuni alkoi syöksemään spermaa tyttöön lysähdin velttona hänen selkäänsä tuntui niin perkeleen hyvältä kun mulkku tuntui sykkivän loputtomasti tuossa muutaman neliösentin kuumassa onkalossa.

Siinä huohottaessani mietin että kyllä oli raju kyyti tämä typy todella tiesi mitä halusi ja otti myös omansa, olin suunnattoman onnellinen tapahtuneesta vaikka, omatunto hiukan soimasikin koska olen aviossa mutta, kotona sitten taas seksiä on ollut kivasti viimevuonna kerran ja tänävuonna on ollut hiukan hiljaisempaa eikös se silloin jo ole puoli pakollista yrittää päästä pimpin päälle ja saada kunnon hoito jo pelkästään terveydellisistä syistä.

Vedin hitaasti mulkkuni tytöstä ja asetuimme makaamaan sohvalle vierekkäin rentoina tunsin kuinka tyttö laittoi käden jalkojeni väliin, alkoi hieroa ja puristella kiveksiäni tuntui muuten todella hyvältä en edes muistanut kuinka hyvältä naisen kosketus tuntuu parhaimmillaan, samalla alkoi mulkku osoittamaan uudelleen heräämisen merkkejä, typy suuteli minua ja hymyili minulle kauniisti samalla hieroen vehjettäni kovemmaksi, selvästikin ajatuksenaan uusinta.

Minäkin sormeilin tytön jalkoväliä ja rintoja, jotka ei olleet kovin suuret mutta todella hyvän muotoiset ja kiinteät, kun mulkkuni oli taas täydessä iskussaan tyttö nousi ja asettui hajareisin päälleni, ohjaten mulkun sisäänsä, istuen alas asti hän upotti kullini pohjaan saakka, minä aloin hieroa klitorista varovasti sormella, samalla kun hän alkoi ratsastaa hitaasti mulkkuni päällä, minä nautiskelin näkymistä ja tuntemuksista kun piukka kuuma pillu hieroi terskaani.

Tyttö alkoi kiihdyttää tahtia, huohotus muuttui raskaammaksi, minä jatkoin samalla klitoriksen kiihotusta sormella, tyttö kallisti päätään taaksepäin samalla rykäisten alas muutaman kerran todella kiivaasti, inahtaen hän ponnahti ylös mulkun päältä ja lysähti päälleni, tunsin kuinka jotain kuumaa valui pitkin minun ala päätäni, mietin että oliko ne mun vanhat mällit ruiskahtanut alavatsalleni?

Tyttö makasi päälläni ja värähteli samalla hokien ihanaa ihanaa minulla sitä vastoin oli saamatta vielä ja mietinkin että olisko viisaampaa näin tottumatta olla jatkamatta tätä orgasmiin asti, koska siitä saattaisi tulla kivulias ekan rysäyksen jälkeen, mutta en kerinnyt muuta miettimäänkään koska tyttö istahti takaisin mulkkuni sisäänsä ja alkoi rytmikkään vatkaamisen samalla puristellen kiveksiäni hellästi, muutaman minuutin päästä alkoi olla omakin huippu käsillä uudestaan, huohotin kuin höyryveturi ja sitten mälli lähti, tyttö kouraisi kovempaa kiveksistäni, minulta karkasi kiljaisu, mulkku sykki, sattui ja sylki spermaa kuumaan pilluun, tuntui järjettömän hyvältä,

ja sattui ihan kuin koko mulkku olisi revennyt halki, katsoin tyttöön joka hymyili minulle leveästi kysyen, oliko hyvä, nyökyttelin vastaukseksi vaikka kiveksissä tuntui kovia vihlaisuja joka sykähdyksellä, olisi ollut paikallaan siteerata erästä urheilu toimittajaa ja todeta että ihanaa leijonat ihanaa vaikka sattuukin.

Tyttö nousi päältäni ja laskeutui viereeni makaamaan, rentoina katselimme toisiamme, yritimme jutella niitä näitä, yllättäen hän sanoi ettei ollut saanut seksiä tosi pitkään aikaan, kysyen samalla minun kuulumisiani asian suhteen, vastasin että, tuntui kuin olisin saanut ensimmäisenkerran elämässäni, enkä muista edellistä kertaa ja nyt en enää haluakaan muistaa, koska tämä oli minun paras seksi kokemukseni tähän asti. Siinä levollisesti ja raukeina makaillessa nukahdimme sylikkäin kovalle laverille, jossa ei ollut pehmusteena kuin ohut superlooni patja, joka oli verhoiltu purjekankaan näköisellä kankaalla.

Yöllä kun heräsimme tyttö sanoi. että hänen pitää valitettavasti mennä, minä jatkoin makailua ja katselin kun hän puki vaatteita ja yritin syövyttää näyn verkkokalvoilleni.

Tyttö tuli luokseni, tarttui lujasti mulkkuuni, antoi pusun huulilleni ja sanoi älä unohda minua koska huomenna tavataan samaan aikaan samalla kalliolla, hyvää yötä kulta hän vilkutti ja poistui.

Minä jäin yksin makaamaan ja hieromaan itseäni, samalla mietin että, meillä on melkein kaksiviikkoa aikaa tapailla, mieti myös että millaista seksiä vielä tulisin kokemaan tällä reissulla. Tämä tyttö veti miehestä sauhut kursailematta ja sitten vasta antoi itse mutta toki sitäkin paremmin.

Varmaan arvaatte että panohommia oli luvassa ja paljon.

Jatkoa seuraa ehkä ? Antakaa palautetta tai laittakaa sähköpostia muuten vaan