Herkku-puhelin
Kuuma kesä
Soutaja

Mökkini on Itä-Suomessa rauhallisen pikkujärven saaressa, tosin lähistöllä on myös toisia pikkusaaria ja tiedän myös niissä olevan mökkejä, jotakin olen venerannassa tavannutkin kuitenkaan lähempää tuttavuutta en ole ole heihin pitänyt.

Sitten alkoi tapahtua, kerran tulin rantaan ja siellä ranalla istui keski-ikäinen nainen hän tuli luokseni ja kertoi olevansa menossa lähisaareen lomaansa viettämään, mutta rannalla ei ole venettä jolla sinne menisi, sanoin voin kyllä viedä, mutta miten pääset pois sieltä tai yleensä liikkumaan sillä tuskin vene saaressakaan on. Katsotaan sitä sitten huomenna nyt haluan saunaan ja nukkumaan on pitkä päivä takana. Ja niin minä kannoin Mirjan ja omat kamat veneeseeni ja niin lähdimme matkaan juteltiin niitä näitä, Mirja sadetteli mökinvuokraajaa joka ei ollut huolehtinut veneestä, saas nähdä onko mökin avain sovitussa paikassa, rantaan päästyämme avain löytyi kannoin hänen tavarat mökkiin. Pois lähtiessäni sanoin tulen aamulla käymään jotta pääset etsimään kadonnutta venettäsi johon Mirja totesi kiitos avusta. Omalle mökille päästyäni heitin verkot veteen , lämmitin saunan, söin hieman iltapalaa ja mietin miten Mirja pärjäilee oudossa ympäristössä lopulta painuin nukkumaan. Seuraavana aamuna soutelin Mirjan saareen, mökillä oli aivan hiljaista arvasin että hän nukkuu, olin kokenut illalla laskemani verkot ja saalis oli mukanani huomasin rannalla savustuspöntön joten ajattelin, että laitanpa matkalaiselle aamiaista, savustin saamani siiat, kun ne alkoi olla valmiit huomasin, että suola puuttuu joten jostain sitä on saatava eli mökistä ja jo Mirjankin on aika herätä. Koputin voimakkaasti oveen ja sisältä kuului hätäinen kysymys kuka siellä. Soutaja täällä ovi auki tarvitsen suolaa , Mirja tuli ovelle hämmästynyt ilme kasvoillan suolapurkki kädessä siinä on menin rantaan suolaamaan kalat, ja huomasin kun Mirja meni uimaan. Aikansa uituaan tuli luokseni ja sanoi menevänsä keittämään aamukahvia. Kahvia juodessamme ajattelin, että tämä homma hoidetaan kotiin ja aivan kuin Mirja olisi lukenut ajatukseni hän tuli syliini istumaan, suuteli minua kiihkeästi ja sanoi: ”Minä haluan rakastella kanssasi.”

Jatkoimme suutelemista ja hyväilyjä minun oli jo vaikea istua kun asento oli hieman vaikea joten noustiin seisomaan. Vedin Mirjan hihattoman topin pois ja sieltähän paljastui ihanan pyöreät pystypää rinnat nännit oli valtavan pystyssä kun suutelin niitä Mirja voihki ihanaa, suutele ja ime niitä lisää pidän siitä valtavasti niiden oikea käsittely saa minut ihan hurjaksi hän yritti samalla riisua shortsejani siinä onnistumatta. Tässä vaiheessa kaadoin hänet takan edessä olevalle hirven taljalle revin hänen bikinit jalasta myös omat pöksyni sai kyytiä. Mirja sanoi: ”Ensin haluan tuon ihanan kyrpäsi suuhun ja toivottavasti sinä pidät siitä ja myös tykkäät nuolla ja imeä minun mehujani.” Hän pyöritti kieltään mutterissani ja otti lopulta kokonaan suuhun ja aloitti hitain liikkein suihinoton , minä nuolin ensin häpyhuulia ja pyllyn vakoa lopulta työnsi kieleni niin syvälle kuin sain. Sormin hieroin peräaukkoa ja työnsin hitaasti sormea sisälle Mirja sanoi lopeta tai hän tulee ja samalla tunsin kuinka orgasmi lähti liikkeelle jostain syvältä lantion pohjasta kouristukset ja supistelut oli valtavia.

En enää voinut itsellenikään mitään Mirja otti kaluani orgasminsa vallassa entistä syvemmälle nieluunsa ja kun minä laukesin hän pystyi nielemään lähes kaiken .Tätä haluan lisää hän sanoi ja koska kullini hieman lopahti niin imeskelyllä hän sai sen kuntoon ja sanoi: ”Minä otan nyt ohjat käteen”, ja aloitti kyrvälläni sellaisen ratsastuksen jollaista en ennen ollut kokenut, hänellä oli valtavat lihasvoimat vittunsa syövereissä, pyöreät rinnat pomppi ylös alas minä hieroin niitä ja pakaroita vuorotellen. Ja koska olin juuri lauennut tiesin kestäväni pitkään Mirja sai monta orgasmia peräkkäin, lopulta hän sanoi tule minuun takaapäin hän kääntyi ja pyllisti ihanan peränsä minulle niin minä en malttanut olla nuolematta sitä niin ihanannäköinen se kaikkine limoineen oli. Aikani sitä nuoltuani työnnyin voimaakkaasti sisään.

Ihanaa huusi Mirja haluan ,että sinä muutat mökiltäsi tänne ja naidaan ja rakastellan koko loma tyrkätään myö sinun vene järveen. Sitä emme toki tehneet. Hain hieman tavaroitani mökiltäni ja muutin Mirjan luo. Eräällä kauppareisulla Mirjan mökin vuokraisäntä kysyi minulta millä ihmeellä hänen vuokralainen on mennyt mökille ja miten pärjää siellä kun hän osti uuden veneen ja se edelleen on siinä uudessa venevalkamassa joka keväällä otettiin käyttöön näitä saarien vuokramökkejä varten, minä sanoin olen sinulle vähintään konjakkipullon velkaa niin hyvä soudettava vuoralaisesi on. Isäntä katsoi hieman ihmeissään ja lupasi syksymmällä hakea konjakkinsa. Ne kolme viikkoa jotka Mirjan kanssa saaressa vietettiin oli tähänastisen mökkielämän ihanimmat, senkin vuoksi, että ilmoitin kaikille sukulaisille ja tuttaville tänä kesänä en ota vieraita vastaan. Syksyn tullen olemme edelleen tapailleet "kesäisissäkin" merkeissä ja suunnitelmissa on muuttaa yhteen kaupunki oloissakin saas nädä kuinka soutajan käy?